Strategický návrh webů a aplikací – 11 let pomáháme klientům začít ze správné strany
Za obchodně fungujícím webem stojí vždy dobrá příprava. Dobře navržený web plní stanovené cíle a je uživatelsky přívětivý. Provedeme vás přípravou až k hotovému webu.
Úspěšné weby bez kvalitního zadání nevznikají
- Pro úspěšnost a hladký průběh projektu a je návrh webu klíčový.
- Návrh obchodně účinného webu založeného na uživatelském výzkumu stojí obvykle 30–50 % z rozpočtu webu.
- Zkušení vývojáři ani grafici nepracují na projektu bez dobrého zadání. (Nezkušení samozřejmě ano.)
Co získáte s návrhem webu – projektovým zadáním
- Prototyp. Budete si na to moct sáhnout (samozřejmě digitálně). Logika, propojení a obsah bude dávat smysl.
- Otestovaný s uživateli. Ještě dřív než do toho nasypete peníze za grafiku, vývoj a marketing.
- Zadání. Podrobné vývojářské zadání pro tvorbu webu minimalizuje riziko nepochopení a chyb.
- Metodika. Znalost postupu a směru, kam dál směřovat vývoj projektu, založená na uživatelském výzkumu.
Výsledek: Rychleji a levněji hotový projekt – dobré zadání výrazně urychluje a zlevňuje tvorbu webu.
Nekopírujte weby konkurentů
Jednoúčelové změny na webu nefungují. Web musí odpovídat stavu PRÁVĚ vašeho byznysu. Propojit vše jako celek a sjednotit obchodní komunikaci. Ale hlavně – nevynechávat z toho uživatele.
Projekt, který dává smysl, přehledná struktura a srozumitelný obsah. To je váš cíl.
Strategický návrh znamená, že vychází z analýzy vašeho byznysu jako globálního ekosystému činností, na které má web přesně navazovat.
Návrh webu lze snadno prezentovat vedení a správnost lze ověřit s reálnými uživateli ještě před nákladnou investicí do vývoje.
Pochopení záměru
Uživatelský výzkum
Analýza dat
Prioritizace a usměrnění záměru
Ideace
Tvorba konceptu
Uživatelské testování a úprava návrhu
Finalizace zadání a vývojářská dokumentace
Prozkoumejte 3 rozhodující kroky redesignu webu
Klíčové postupy k vytvoření strategického webu v podrobném článku:
Na čem jsme pracovali
Prý se s námi dobře pracuje
Jak by ne... po 11 letech zkušeností.
„Po celou dobu spolupráce jsme měli přehled o tom, kam celá práce směřuje. Vždy to bylo v souladu s naší představou. Dokladem naší spokojenosti je skutečnost, že i další web, www.novalja-plavby.cz, jsme bez váhání zadali opět firmě Liquid Design s.r.o.“
Karel Hrdina, jednatel CK Novalja„Liquid Design pro nás vytvářela specifický webový portál. Pomohla nám nejenom se samotným webem ale také s celým procesem od zrodu našeho nápadu, přes jeho transformaci do prvních modelů, až do konečného plně fungujícího webu. Celá spolupráce byla maximálně profesionální ale také lidská. Pan Chyľa, který byl pověřený vedením našeho projektu, se dokázal velmi rychle přizpůsobit specifikům našeho oboru a byl schopný, mimo jiné, provést i odborné dotazníkové šetření a průzkum trhu.
Všechny naše, a mnohdy i velmi všetečné dotazy, byly vždy plně zodpovězeny. Těšíme se na další spolupráci s profesionály ve svém oboru.“
Daniel Charvát, ředitel BIBUS s.r.o.
Návrhu webu u nás obvykle začíná na 100 tis.
První konzultace je na náš účet.