Analýza UX / Audit použitelnosti e-shopu a webové aplikace
Odhalíme chyby použitelnosti na vašem webu. Zjistíme, proč u vás lidé nenakupují a odcházejí. Usnadníme používání webu tak, abyste více vytěžili návštěvnost a ušetřili za marketing.
Audit použitelnosti webu s námi
- Konzultace vašeho případu, sběr dat a informací
- ▶ Video-audit – komentovaný průchod vašeho webu/e-shopu v obvyklé délce 1,5 hodiny s názornými ukázkami a vysvětlením
- Skicování a návrh redesignu klíčových částí vaší webové aplikace
- Asistence vývojářům a kontrola zpracování změn
Přes 10 let zkušeností s UX webů a e-shopů
- Přednášíme na konferencích – Každý rok vystupujeme na konferencích a pořádáme nebo garantujeme kvalitu bloků o UX designu.
- Publikujeme odborné články o UX – Záleží nám na dopadech naší práce a píšeme případové studie.
- Vyznáme se v psychologii nakupování a behaviorální psychologii a dovedeme poznatky využít k podpoření nákupu.
Použitelnost pomáhá – přesvědčivost prodává
Přehlednost
→ Vizuální kontrast grafiky webu
→ Rozmístění informací
→ Čitelnost textů na PC i mobilu
Srozumitelnost
→ Menu a navigace na webu
→ Srozumitelnost obsahu
→ Použitelnost ovládacích prvků
Snadný nákup
→ Intuitivní nákupní proces
→ Formuláře v košíku
→ Psychologické prvky designu
Jediný kontextový video-audit v Česku, který kombinuje konzultace, UX audit, výzkumné metody a redesign změn
- Analýzu zpracují 2 zkušení UX designeři – vzájemná oponentura zlepšuje výsledky
- Videoaudit poskytuje 100% srozumitelné a názorné ukázky řešení
- Uvádíme priority v závažnosti zjištění a doporučené úpravy
- Zabývá se webem komplexně z pohledu obsahu, grafiky, SEO, přesvědčivosti, konkurence atd.
- Vyvážený poměr všech doporučených aktivit pro nejlepší možný výsledek
Cena UX auditu je 40.000 Kč
Zlepšíme obchodní výkon e-shopu
„Kouzelníci! Jejich odborný a systematický přístup mne příjemně překvapil. Našeho problému se zhostili s mimořádnou pečlivostí, velice detailně se věnovali každé části systému a vypracovali nám analýzu, ze které budeme čerpat ještě řadu let.“
Martin Šárfy, Sokordia s.r.o. – zlepšení použitelnosti advokátního software iSpis„Každý den koukáme na náš web a myslíme si že o něm víme všechno. Stačí jeden pohled od Matěje Chylu, a všechno je jinak. Líbí se nám neotřelý pohled na web, absence obecných marketingových žvástů a jasné návrhy na změny.“
Martin Hrkal, GrilyKrby.cz – audit e-shopu GrilyKrby.cz
Garantujeme kvalitu naší práce – zeptejte se na spolupráci kohokoliv z našich klientů.
Návrh změn přizpůsobíme platformě. Často pracujeme například i s e-shopy na Shoptetu.
Audit, který projde váš web skrz na skrz
→ Informace na webu jsou přehledné, důvěryhodné a konzistentní.
→ Web mluví jazykem cílové skupiny a řeší jejich situace.
→ Využíváte správně prvky psychologie nakupování.
Vždycky nakoupíte tam, kde je to snadnější.