Pro Čedok jsme zpracovali vyhledávač zájezdů – Outvia
Outvia je vícejazyčný portál pro mladé cestovatele. Záměrem webu bylo sestavit nástroj pro vyhledávání letenek s výběrem hotelu pro cílovou skupinu mladých lidí.
Realizace | Doba práce | Cenová kat. |
2014 | 12 měsíců | 500 tis. Kč |
Firmu Čedok není potřeba představovat. Nejznámější česká cestovní kancelář má svou značku dobře zavedenou. Projekt Outvia byl výzva, jak se prosadit mezi odlišnou cílovou skupinou.
Nestává se každý den, že vás klient posadí před podrobně navržený web na 30 wireframech.
Takže jsme byli mile překvapeni, jak pečlivě si vše v Čedoku naplánovali a pod vedením projektového managera Tomáše Žídka vše koordinovali.
Projekt Outvia byl už od pohledu na grafiku webu hodně rozsáhlý.
Zakázka trvala téměř 1 rok a neskončila jen vývojem webu. Web procházel postupně optimalizací, která je u náročných projektů naprosto nezbytná. Při nejlepší snaze totiž na první pokus nezvládnete odladit všechny funkce a zpětná vazba uživatelů je nezbytná.
Na webu jsou klíčové stránky, které se byste rádi měli co nejjednodušší a musíte hledat kompromis mezi proveditelností a ideálním stavem.
Týká se to typicky objednávkových formulářů a konfigurátorů. Tam se uživatel snadno zasekne a to nechcete.
Prodejna zájezdů Outvia ve stylovém designu. Sales Čedoku se do toho pustil pořádně.