E-commerce B2B platforma na míru

Tvoříme B2B velkoobchodní e-shopy na míru podle vašich potřeb. Platformy, které obsahují vše, na co jste v B2B zvyklí.

A/ Vytvoříme plán implementace e-shopu do vaší firmy

Pochopíme prodejní procesy

Zjistíme klíčové faktory, které mají rozhodující vliv na prodej.

Prozkoumáme cílovou skupinu

Jak se vaši uživatelé chovají, co vyhledávají a jak se rozhodují.

Implementujeme B2B portál

Vše co je potřeba, abyste získali z e-shopu maximum.


Náš e-shop je tvořen na míru z předpřipravených konfigurovatelných částí. Díky tomu může konkurovat cenou a navíc umožňuje rozšíření a modifkace šité přesně pro vaši firmu.

Napište si o konzultaci B2B e-shopu zdarma

 

B/ Implementujeme B2B portál přizpůsobený na míru

Strategie e-shopu

Nebude to e-shop na zkoušku. Vytvoříme strategii a proveditelný plán funkčního e-shopu.

Technické řešení

Dodáme kvalitní technické řešení, které je otevřené, bezpečné a rozšiřitelné.

Integrace & napojení

Propojíme e-shop s informačním systémem, skladem i databází dodavatelů.


Nejen, že váš nový eshop bude kopírovat procesy vašeho obchodu, ale díky kontinuálnímu vývoji s vámi poroste a bude zohledňovat změny ve firmě.

Vytvoříme B2B e-shop, který má vše, co potřebujete

  • Kompletní správa produktů, variant produktů, kategorií a výrobců
  • Správa zákazníků, druhů doprav, plateb, objednávek a rychlé statistiky
  • Integrace platebních bran (GP WebPay, ThePay, PayU, GoPay, ...) a srovnávačů Heureka.cz, Zbozi.cz
  • Uživatelský přivětivý nákupní proces a snadný proces registrace i schvalování zákazníka
  • Bohatá konfigurace fltrů produktů v kategoriích
  • Podpora SEO a tvorba samostatných vstupních stránek
  • Inteligentní našeptávač vyhledání produktů, kategorií a výrobců
  • Systém transakčních e-mailů (logický a úsporný systém notifikací o objednávkách a registracích)
  • Správa ceníků, cenových hladin, slev a skupin zákazníků
  • Náš B2B e-shop lze použít i jako retailové řešení

Specifické funkce pro B2B a velkoobchody

  • Řízení přístupu zákazníků - možnosti povolit jen nákup registrovaných, schvalování registrovaných, možnosti skrýt ceny nepřihlášeným
  • Ceníky, cenové hladiny - každý zákazník může mít jak individuální ceník, velkoobchodní ceník nebo jiný akční ceník. Ceníky můžou mít různou platnost a jejich počet na zákazníka není limitován. Do toho vstupují cenové hladiny, které mohou procentuálně zlevňovat určité ceníky.
  • Systém slev a akcí - slevy na množství, slevy na objem, slevy na dopravu, dárky …
  • Vícejazyčnost a víceměnovost - nelimitovaný počet jazyků a měn, e-mailová komunikace v jazyce, možnost přidání jazyků za chodu e-shopu
  • Více nákupních košíků - košík který drží produkty i po zavření prohlížeče a odhlášení. Možnost mít současně otevřených více košíků.
  • Import do nákupního košíku - možnost importovat stovky produktů z Excelu, PDF nebo prostě zkratkou CTRL+C a CTRL+V z libovolného formátu
  • Funkce opakované objednávky - možnost opakovat objednávky jedním kliknutím nebo naplánovat pravidelné odeslání objednávky
  • Napojení na newsletterový/mailový nástroj - možnost oslovovat klienty e-mailem s přílohami prostřednictvím rozesílacího nástroje
  • Podpora formátu EDI napojení na providera GRIP standart Orion EDI - podpora výměny elektronických objednávek. Využívají firmy jako Alza.cz, BohemiaSekt.cz apod. www.grit.eu/...edi/orion-2/
  • Externí feed pro zákazníky - zaheslovaný export všech produktů s individuálními cenami
  • Aplikační rozhraní pro IT vašich zákazníků - možnost napojení informačních systémů zákazníků přímo na váš eshopu (rozhraní pro roboty). Využívají např. společnosti Euronářadí, VHV apod.
  • Přihlášení pro obchodníky nebo nadřazené obchodníky - vaši obchodníci mohou vidět objednávky svých zákazníků a přihlašovat se pod jejich účty. Obchodníci mohou být organizováni do stromu podle oprávnění.
  • Přihlášení pro administrativu - B2B e-shop může fungovat i jako platforma pro zadávání objednávek vaší administrativy. Objednávky doručené emailem, telefonem nebo přímo na prodejně.
  • Možnost nákupčích a podpoboček - možnost pro vaše větší zákazníky, kdy jedna z jejich poboček schvaluje objednávky ostatních a stará se o jejich seskupování a termíny
  • Atributy ovlivňující cenu tabulek dopravy - např. váha; sami si určíte ceny dopravy pro různé hladiny celkové hmotnosti objednávky
  • B2B hlídací pes - vaši zákazníci mohou mít informace o změně skladového množství i ceny
  • Propojení s doručovatelskými systémy - PPL a balík do ruky od Česká pošta, Zásilkovna
  • Propracovaný systém konfigurace e-mailů - možnost měnit obsah všech e-mailů
  • Generování PDF katalogu a generování individuálních ceníku v EXCELU - katalog je generován z vašich produktů nebo určité skupiny. Ceníky pak individuálně pro každého z vašich zákazníků nebo hromadně reflektující nějaký akční nebo všeobecný ceník
  • Aktivní hlídání skladových zásob a nadlimitních objednávek - vaše nákupní oddělení bude pravidelně informováno o kvantitě objednávek a potenciálnímu ohrožení skladových zásob
  • Možnost individuálního zaokrouhlování na jednotky balení, kartóny, palety - nechcete umožnit prodat 19 kusů zboží, když vám 1 kus zbývá do balení. E-shop obsahuje individuální konfiguraci zaokrouhlování objednaných kusů.
  • Minimální objednatelné množství a zásoby - některé zboží můžete nechat prodávat jen po násobcích kusů
  • Integrace a propojení - synchronizace se systémy může být jen částečná nebo jít do hloubky a můžou se oboustraně přenášet data o skladech, produktech, zákaznících cenících, souborech, objednávkách apod.

 

Spolehlivý vývoj a technologie pro B2B portály

S B2B e-shopy máme 15letou zkušenost. Většina našich klientů je s námi více než 8 let. Záleží nám na dlouhodobé spolupráci a kvalitnímu vývoji.

 

 sq__abelsq__linde

 

Konzultace se specialistou na B2B e-shopy

Ing. Oldřich Pospíšilík

Specialista na implementace B2B portálů, který má přes 15 let zkušeností s návrhem software pro velkoobchody a napojení na podnikové informační systémy.

Napište si o konzultaci →

 

E-shop od nás nejčastěji poptáváte když:

→ Potřebujeme e-shop propojit s informačním systémem, např. Money, Helios, Qi, Pohoda.
→ Máme složitější proces objednávek a potřebujeme jej automatizovat.
→ Potřebujeme e-shop na míru kvůli specifikým procesům velkoobchodního prodeje.

 

Cena B2B e-shopu na míru

Implementace našeho řešení se pohybuje od 500 tis.

Obvyklá doba realizace je 3 – 6 měsíců.

 


Napište si o konzultaci B2B portálu zdarma