Slevový portál – vytvoříme váš vlastní slevomat
Je to 7 let od doby, kdy jsme vytvořili první verzi webové aplikace slevového portálu. Náš hotový produkt tzv. "slevomat" využívají desítky podnikatelů na českém i slovenském trhu.
Byli jsme u boomu hromadného nakupování a tento software sami používali. A proto máme 3 pádné důvody, proč si pořídit slevový portál právě u nás.
Protože za námi stojí
- 3 roky zkušeností s provozem vlastního slevomatu.
- 10 let práce na vývoji softwaru slevového portálu.
- 54 hotových portálů s několika milióny uskutečněných objednávek.
Co všechno dostanete
- Hotový software slevomatu, který lze nasadit rychle do provozu.
- Komfortní a propracovanou administraci.
- Responzivní a otestovaný vzhled – uživatelé nakoupí i z mobilu.
- Školení ovládání administrace, aby vám správa šla hladce.
- Know-how – jak postupovat v provozu a co si pohlídat z praxe.
- Návod, jak vytvořit slevovou akci, která zaujme na první pohled.
- 1 rok supportu zdarma pro řešení technických a provozních dotazů.
DEMO slevového portálu
Můžete si vyzkoušet i rozhraní administrace, kontaktujte nás a my vám pošleme přihlašovací údaje.
Prohlédněte si některé hotové portály
Wedding-market.cz | Slevy.cz | Ceske-slevy.cz |
RepublikaSlev.cz | Slevoslav.cz | SenzaKup.cz |
U slevových portálů jsme od jejich počátku
První verzi aplikace jsme začali vyvíjet v roce 2010, tu během vývoje provázelo testování a předávání zpětné vazby ze strany zákazníků. Zvýšili jsme tak efektivitu nákupu a konverznost webového rozhraní.
Od počátku vzniku slevových agregátorů komunikujeme se zakladateli všech propagačních sítí, jejichž největšími hráči jsou Toptrack, Paylo a Rival/Skrz. Dokážeme připravit systém podle dobrých praktik, které pro spolupráci platí.
Provozovali jsme weby www.slevajakbrno.cz a www.dejsito.cz celkem 3 roky a s pomocí 10 zaměstnanců jsme se dostali na více než 50 tisíc objednávek. Zajímá-li vás více, přečtete si to v našem blogu.
„Chcete-li tomu opravdu rozumět, musíte si to zkusit. S tím jsme do toho šli a na našich zkušenostech můžete teď vydělat i vy.“
Grafický vzhled slevomatu
K aplikaci dodáváme grafickou podobu, kterou upravíme podle vašich preferencí a která má předem nastavené rozvržení ovládacích prvků. Rozložení webu vyladěno podle našich zkušeností, pro co nejlepší ovladatelnost a snadný nákup.
Administrace portálu
Administrace slevového portálu má množství užitečných funkcí pro efektivní práci a je snadno ovladatelná.
Slevy
- Probíhající – seznam spuštěných slevových nabídek
- Rozpracované – databáze rozpracovaných slevových nabídek čekajících na schválení a spuštění
- Archiv slev – již proběhlé slevy; ty se uloží do archivu, odkud je můžete opět spustit
Objednávky
- Objednávky – evidence uskutečněných objednávek s informacemi o nich
- Archiv objednávek – evidence stronovaných objednávek s možností obnovy
- Vouchery – seznam voucherů a jejich kódů, ty je možné kdykoliv exportovat a odeslat
- Statistiky – podrobnější statistiky prodejů, zisků, uplatněných zákaznických kreditů a provizí pro partnery
- Údržba – automatické párování plateb, hromadné upomínky a stornování objednávek
- Nespárované platby – přehled nespárovaných plateb
Zákazníci
- Zákazníci – správa zákazníků s možností jejich přidání a editace, zobrazení zakoupených voucherů, souhrnu kreditů a možnost přičtení kreditů zákazníkovi
Newslettery
- E-maily – správa odběratelů přihlášených do mailingu
- Generátor šablon – pohodlné rozeslání aktuálního newsletteru s vybranými slevami
Nastavení
- Nastavení systému – Základní informace, Grafika, Servisní nastavení, Města, Kategorie
- Šablony e-mailů – každý e-mail rozesílaný systémem má šablonu, kterou je možné editovat
Obsah
- Hlavní menu – editace textů a položek menu na webu
- Menu v patičce – editace menu v patičce
- Přehled stránek – správa všech stránek, možnost vytvoření stránek, které nejsou v menu
- Ostatní texty – systémové boxy s různými informacemi na webu
Účty
- Všechny účty – správa všech interních uživatelů systému a společností poskytujících akce
- Uživatelské role – nastavení uživatelských rolí pro uživatele systému (např. editor akcí, správce objednávek apod.)
Můj účet
- Editace profilu – editace údajů přihlášeného uživatele
- Historie přístupů – záznamy historie přihlášení k účtu
- Změna hesla
Postup nákupu
- V systému může nakupovat registrovaný i neregistrovaný návštěvník s tím, že registrovaný má možnost použít k úhradě slevy nasbírané kredity ze svého účtu.
- Má-li slevová nabídka varianty, ihned po kliknutí na tlačítko "Koupit" se otevírá výběr variant.
- Po přesměrování do košíku lze ještě upravit počty kusů voucherů pro jednotlivé varianty.
- Při dokončení objednávky se zobrazí potvrzení objednávky a další postup pro platbu a dopravu. Při platbě převodem jsou zobrazeny údaje pro úhradu, při platbě kartou následuje přesměrování na platební rozhraní. Kupujícímu je odeslán e-mail s přihlašovacími údaji do nově vytvořeného účtu (pokud nemá doposud registraci) a údaje k platbě.
Slevy a jejich parametry
- Hlavní název slevy: nadpis hlavní slevy na webu
- Vedlejší text: je-li akce vedlejší, zobrazuje se zde uvedený nadpis ve zkrácené podobě
- Cena před slevou, Cena po slevě, Sleva: procentuální vyjádření slevy nabídky
- Město: výběr z přednastavených měst, která je v systému možné libovolně vytvářet
- Exportní město: do jakého města zařadit slevu v xml exportu pro agregátory
- Společnost: box pro výběr společnosti, které nabídka patří (pro online přístup společnosti ke kódům voucherů)
- Aktivní od: od kdy je nabídka aktivní; nabídka se automaticky systémem v nastavený čas spustí
- Aktivní do: do kdy je nabídka aktivní
- Provize z prodeje: provize z prodeje slouží pro interní kalkulace zisků z akce
- Maximum voucherů: při překročení maximálního počtu voucherů je akce ukončena a zobrazí se informace o vyprodání nabídky
- Maximum voucherů na osobu: udává množství voucherů, které je možné na osobu (tedy jednu e-mailovou adresu) zakoupit
- Počet kreditů: udává počet kreditů, který se kupujícímu uloží po dokončení nákupu v jeho profilu a které může při dalším nákupu použít místo peněz (1 kredit = 1 kč)
- Zobrazit diskusi: zapíná/vypíná zobrazení diskuse u slevy
- Poznámka v objednávce: možnost vložit u objednávky poznámku
- Textové informace: editační pole "Nákupem získáte", "Kde uplatnit slevu" a "Důležité informace"
- Výchozí počet zakoupení: možnost nadsadit výchozí počet zakoupení dané akce
- Export: Povolit XML export pro tuto akci
- Tagy: tagování slevy v exportu pro agregátor
- URL adresa: slouží pro zadání hezké url adresy (např. web.cz/cokoladova-masaz/)
- Vouchery: nastavení informací na voucheru, platnost od - do, text, kde jej uplatnit
- Mapa: GPS souřadnice na mapě, zoom mapy
- Zařazení akce: lze vybrat některou z nastavených kategorií na webu
Evidence plateb
V systému se evidují všechny objednávky a jejich stav. Platby se automaticky párují s objednávkami.
Hromadné zpracování plateb je možné pomocí exportovaných souborů CSV. Pro platby je generována číselná řada objednávek pro jejich párování i do účetnictví. V případě účtu ve FIO bance je možné instalovat API skript pro automatické párování plateb provedených převodem.
Statistiky – obrat, zisk, náklady, provize
V administraci slevomatu vidíte ihned statistiky zisku z akce, váš obrat a provizní částku, která je třeba zaslat partnerovi.
Vouchery
Vouchery jsou zákazníkům po platbě za nákup automaticky zasílány na e-mail a zároveň se ukládají v jejich účtu. Vouchery tak po přihlášení najdou v uživatelském rozhraní. Pro identifikaci konkrétního nákupu slevy slouží unikátní kód kupónu. Tisk voucheru je možný přímo z prohlížeče.
Systém disponuje rovněž rozhraním pro poskytovatele akcí, kde mají kompletní přehled o vydaných voucherech a mohou si evidovat již uplatněné slevy a prohlížet statistiky svého prodeje.
E-mailové newslettery
Součástí systému je možnost generovat šablonu pro rozesílku e-mailů. Generování šablony šetří především váš čas, nemusíte si tak v rozesílacím systému sestavovat informační e-mail ručně.
Samotnou rozesílku napojujeme na externí SMTP servery nebo pomocí API přímo na mailingové služby, které si zvolíte. Pokud si zvolíte napojení na externí službu, provádí se rozesílání většinou pomocí API. Přihlášení i odhlášení uživatelů na vašem webu pak bude odesílat data do externí aplikace (Mailchimp, Mailerlite, Ecomail, EmailMachine, SmartEmailing, aj.).
XML export pro agregátory
Pro přenesení nabídek na slevové agregátory se používají XML exporty. Náš systém tento export pro agregátory vytváří automaticky exportuje do nejrozšířenějších slevových agregátorů, jako je skrz.cz, paylo.cz (zahrnuje například zlateslevy.cz, slevin.cz, slevydnes.cz) a toptrack.cz (patří sem topsleva.cz a kupi.cz).
Zprostředkovatelská smlouva slevového portálu
Nevíte si rady, jak ošetřit obchodní vztahy s vašimi obchodními partnery? Dodáme vám zprostředkovatelské smlouvy.
Vzory smluv jsme zpracovali na základě dlouholetých zkušeností s provozem našich vlastních slevových portálů Slevajakbrno.cz a Dejsito.cz.
Překlady do cizích jazyků
Slevomat je k dispozici v českém a slovenském jazyce. Administrační systém je pouze v češtině.
Můžeme vám doplnit i jiné jazykové verze (stačí, když nám dodáte překlady; práce je nad rámec ceny hotové aplikace)
Provoz slevového portálu na serveru
Slevový portál instalujeme na naše VPS nebo váš vlastní server. V případě, že instalujeme na server v naší správě, zajistíme i potřebné technické vybavení.
Cena slevového portálu
Položka | Cena |
Slevový portál (webová aplikace) – 1 licence, hotový software, responzivní grafika a komfortní administrace | 79 000 Kč |
1 rok hosting na našem serveru | zdarma |
Instalace a nastavení systému – instalace, kontrola, finální spuštění | zdarma |
Školení s ovládáním administrace (provádí se po instalaci na server) | zdarma |
Know-how s provozem a pár dobrých rad k tomu | zdarma |
1 rok bezplatného supportu pro jakékoliv technické i provozní dotazy | zdarma |
CENA CELKEM | 79 000 Kč |
Ceny jsou uvedené bez 21% DPH.
Volitelné funkce
Položka | Cena |
Napojení na API externí mailingové služby (Mailchimp, Mailerlite apod.) - přihlašování a odhlašování uživatelů do mailingu | 5 000 Kč |
API FIO banky – automatická kontrola plateb provedených převodem | 5 000 Kč |
Platby kartou - GoPay, PayU, GP WebPay (ČSOB, Raiffeisenbank, Česká spořitelna) – výběr jedné platební metody, FIO | 20 000 Kč |
Hosting slevového portálu | 1 890 Kč / rok |
Instalace na vlastní webový server (poplatek v případě instalace na server zvolený zákazníkem) | 8 000 Kč |
Vytvoření loga serveru – vektorové logo, v rozsahu 6 hodin práce, idea, skicování | 10 000 Kč |
Napojení na dopravce Zásilkovna.cz | 15 000 Kč |
Zakázkové úpravy
Slevový portál od nás umožňuje individuální zakázkové úpravy. Můžeme tedy aplikaci slevomat přizpůsobit přesně vašim potřebám. Zakázkové úpravy naceňujeme podle hodinového ceníku programování - 1000 Kč/h.
Termíny dodání
Instalace aplikace a nastavení trvá asi 1 týden. Objednáte-li si nějaké volitelné součásti, jsou většinou zvládnutelné za 1-3 týdny. Například u platebních karet se čeká na schválení implementace bankou.
Programování zakázkových úprav odhadujeme individuálně podle rozsahu.
Reálná doba pro spuštění slevového portálu je tedy asi 1 měsíc.